Sjuk..

Trodde onsdagen skulle bli en bättre dag än tisdag men tydligen inte. Min klockan ringde 6.20 o jag vaknade, helt färdig, hade inte sovit nånting då min mindre trevliga hosta är tillbaka igen en gång, mätte febern o hade stegring, jaha, fick ringa jobbet o anmäla mig sjuk, kommer ännu imorgon också att stanna hemma. Dehär 2 sjuklediga dagarna behöver jag, jag behöv vila upp mig o ta det lugnt. Men på fredag vill jag stå på egna ben, frisk o orka jobba igen.
Nu väntar jag på att sambon kommer hem o fixar mat, har endast ätit yoghurt med frukter o mysli till frukost. Nu är jag hungrig.

Ahh, jag dör i huvudvärk, ska gå o lägga mig en stund.

Hejppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0