Kyss nånting sonera!! "Address Not Found"!!! ERRORRRRRRRRRR!!!

Mina närver börjar ta slut, min mokkula e soneras o den hoppar av varannan minut, folk frågar varför de aldrig får tag i mig via mobilen, när jag ringer upp folk står det "ingen sändning" eller så tuuttar de några gånger och så står det "samtalet misslyckades", mina sms går inte fram, och jag får inte andras mess. Hur helvetes störande är inte detta? De ju inte bara jag som blir irriterad, utan andra också, allt blir ett jävla missförstånd.

En vettig orsak varför jag inte orkar blogga; mitt nät hoppar av och dit for en hel sida och vem orkar lägga ner tid att skriva ett likadant igen? Jävla sonera, jävla nät! Här ska man tacka o betala telefon & mokkularäkning på 100 €, ja inte snart mer!


Dethär har inte riktigt varit den bästa dagen jag varit med om, hela dagen har jag kännt mej trött, både fysiskt o psykiskt, direkt jag kom hem efter jobbet gick jag o sova, 3 ½ timme, känner mig lite piggare men väntar på ett telfonsamtal (om de då kommer fram) o sen skall jag lägga mig. Imorgon är det jobb från 730-1500. Hade tänkt åka till Tölö till Sam för att hämta en DVD spelare av honom som jag ska ta till mitt rum i Karis så jag kan börja kolla på film o teeve där igen. :)

På lördag hade vi ju inflyttningsfest här i teinikämppän, hehe alltså i Mellungsbacka. Jag hade en lyckad kväll o tackar de som kom. Mindre tackar jag dem som skulle komma men som aldrig kom o man fick aldrig en anmälan att de var borta? Avsky sådant!!! Kvällen avslutades i stan på Svenska puben. Än en gång tackar jag dem som deltog.

(Skulle ladda upp en bild men har inte tålamod mer;)

Network Timeout
Network Timeout
Network Timeout
.. spännande!

Onsdag, torsdag.. SEN e det fredag! Jesss. Ses i Karis!!

Godnatt.


Network Timeout................ irriterande!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0