Söndags chill

Det här veckoslutet har jag tillbringat i mitt eget hem i Helsingfors, det händer inte ofta att jag stannar här över helgerna men kände att jag behöv en rehab helg efter jul och nyårs helgerna, dock kändes det som jag skulle ha lidit av världens grymmaste krapula när jag vaknade idag och så såg jag ut med. Det kan Sara och Linda instämma som fick ett gott skratt. Då var det en lugn lördagkväll hemma tillsammans med Sara, vi kollade 3 Wallander filmer och åt oss proppmätta.

Mina lomadagar under jul & nyår var verkligen lyckade. Vet inte när jag skulle ha haft sådär roligt senast, liksom vi hängde på Santa Fé och Affes blev det några fåtal gånger. Ninas 19-årsdag var också superlyckad som vi firade på knäppen som forsatte till A8. Men vi ska inte glömma alla efterfester med NHL och vaknades till 9 på morgonen.
Ett hundratals Breezer hann man hälla i sig och ett antal pizzor till morgonmål. Tack gode Gud att vardagen är tillbaka, skulle inte länge till ha överlevt annars.

Nu tycks bloggen inte vilja som jag så kan inte ladda upp någo bilder. Suck. Men hey I FEEL GOOD och nu ska ja försöka sova. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0