Måndagsmys

Det var lite segt att komma upp ur sängen idag, igen. Folk skulle inte vilja se mig och min sambo då vi skall stiga upp för att fixa oss inför jobbet. Vi ligger i varsit rum o skriker åt varandra hur jobbigt läget är, o ingen orkar stiga upp.
8 var jag på jobbet och klockan 16 slutade jag.
Nu ligger vi här igen i vår fyra, proppmätta efter en kastrull gröt. Välkommen till pensionärslivet. Nästa vecka ska de bli ändring, jag tänker börja gymma o skippa precis allt som heter skitmat.

Måste väl börja gå o sova småningom så jag orkar imorgon, känner mig lite stressad och väntar redan på att det ska bli veckoslut, dessutom är min rygg sjuk.



Nyåret 09/10

Kommentarer
Postat av: Nina

<3 love u bruden

2010-01-11 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0