Godnatt

Börjar bli dags igen att säga godnatt. Hade en relativt lugn dag på jobbet (när hände de senast?), men var ändå sjukt trött när jag kom hem efter klockan 18 då jag hade varit via butiken o handlat ingredienser till vår nyttiga hemmapizza vi fixade med Linda.
Bra blev det o fy farao vad jag gillar räkor på pizza! ;)

Nå, nu skall jag kämpa 2 dagar till sen e det veckoslut, ska försöka hålla mig undan magsjukan o febern som går på jobbet. På lördag har jag fullt upp som vanligt, frissa (kl.12, hoppas jag vaknar tills de;) o därefter kanske simning och träning i Lojo med Fanny. Länge sen jag spenderade lite kvalitetstid med henne.
Såhär vad jag hört e folk påväg ut, men påriktit, har varken fiilis att besöka a8 eller Fé. Det där trodde ni inte jag sku kläcka ur mig? Haha.

Jay Sean - Do You Remember ft. Sean Paul, Lil Jon



Pusshej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0