!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fredagnatt, javisst.
Kom nyss hem, det blev en fékväll åter igen, jag agera kusk, vem sku ha trott de?

Klockan är exact 03:00 och här sitter jag, arg på mig själv över allt latas o ätande. Nu snackar vi att lämna bort precis allt onyttigt o börja röra på sej, för att inte glömma en ordentlig nattsömn! (under vardagarna då)
De börja ringa klockor när jag läste om mina läkarbesök, var det i Maj 2008 stod att jag vägde påriktit så lite som idag sku vara min dröm 8) hehe

Själv tycker jag de barnslig då folk går omkring om pratar om att di e feta när de kanske väger ynga 50-60 kg, lögligt.
Jag ska försöka med bra o sunda matvanor, träning o nattsömnen som e det viktigaste för mig.

Jajjamen, nu i säng, frissa imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0