Go'kväll

Bloggtorka, -som vanligt.

Mitt liv e som bäst berg-och-dahlbana. Veckorna går ut på att jobba rööven av sig och därefter sitta o stirra i väggen eller powernappa, facebooka, kolla oc eller nåt i den stilen de typ min vardag i ett nötskal, -vilket liv!
Veckosluten däremot e fulla av liv, jag bara älskar veckoslut, full fräs på helatiden, inte en chans att jag sku tillbringa tid för mig själv då. Veckosluten är en fest. Alltid.

Igår hade jag besök här i Mellari (faktiskt!!), roligt att Dani också fick komma o se min lägenhet. Inatt hade jag sällskap av Petra då min sambo har hittat (?) kille. 8) Avslöja jag nånting hemligt nu? Näääe. Hoppas jag.

Nästa vecka ser jag framemot att få träffa Heni, o jag tycker vi sku kunna komma hit o fixa nåt att käka, gå ut o gå, o kolla lite resor o sådär i maj eller vad säger du Hencce? Sku va så fruktansvärt skönt att slippa utomlands, se lite annat än dessa feta snöhögar som ligger där utanför fönstret.

Ikväll har jag ätit på Memphis tillsammans med mamma och Sam. Mamma ska sova över inatt, o jag borde väl börja bädda fram åt henne då hon sitter o sover på soffan som bäst. Bädda, duscha, packa sova! Imorgon Karis.

Gooodnight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De låter som en toppenplan!! Ska bli så najs! (: O kolla resor också, de sku vara helt jävla härligt att åka iväg nånstans i maj!!!

2010-02-18 @ 23:25:17
Postat av: Jasmin

joo, i brist på annan sysselsättning, men mest e de ju sen också onödigt svammel :P

2010-02-21 @ 18:20:17
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0