AUTCH

Ja de kan jag säga att jag sa några gånger i morse o jag tror jag aldrig nånsin har sagt så många fula ord på 2 timmar som idag morse hos läkaren (De flesta tyst för mig själv, men iaf). Mitt första och definitivt sista besök i Östra centrums HVC. Dessutom gick det två timmar övertid till detta skit, jag skulle ha haft bättre saker att göra.
Tårarna rann när jag gick genom Itis o folk tittade på mig, ännu skämmigare var det att möta ett barns mamma påvägen till jobbet. Hejhej!
Ge mig Inge-May & Thomas tillbaka. Snart snart..

Har just ätiti gröt med blåbärssoppa (supermums, eller vad säger du Nina om ordet? Haha)  Blivit vakio-middag i Mellunmäki, men de fan så bra. Ensam hemma igen, skönt tillika men ganska så tråkigt. Nästa vecka kommer jag ha sällskap av både Sara och Nina så de kommer vara superskönt. Linda åker till Italien på fredag och kommer tillbaka om en vecka.

Nu ber jag om veckoslut, men ska orka ännu två dagar. Nästa måndag har jag ledig, o hur helvetes skönt kommer inte de bli :) Då ska det cyklas på konditionscykeln hemma.

Veckoslutsplaner, någon?



Kommentarer
Postat av: Nina

Super mums <3 hahaa

2010-02-03 @ 21:48:35
Postat av: malin

ta med cykeln till hesa så har du nåt att göra:) Snart är det helg, jee!!

2010-02-04 @ 07:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0